o nas
Sygnalny, zerowy numer Tygodnika Mieszkańców Miasta "Chorzowianin" ukazał się 20 września 2000 roku. Siedem dni później nasz tygodnik po raz pierwszy trafił do kiosków i innych punktów sprzedaży prasy, by odtąd w każdą środę dostarczać czytelnikom wielu informacji z różnych dziedzin i sfer funkcjonowania miasta.
W styczniu 2011 roku zmieniła się forma dystrybucji „Chorzowianina”. Czasopismo nie jest już kolportowane w sieciach sprzedaży, a do Czytelników trafia co najmniej raz w miesiącu, jako Bezpłatne Pismo Mieszkańcow Miasta "Chorzowianin.pl", dostępne w różnych punktach na terenie całego miasta.
Decyzja ta wiąże się z rozbudową portalu internetowego chorzowianin.pl i kanału telewizji internetowej chorzowianin.tv. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, któremu przyświeca hasło Chorzowianin.pl – wiadomości na wyciągnięcie ręki.
Jedno się nie zmienia - wciąż staramy się być wszędzie tam, gdzie dzieje się coś istotnego dla miejskiego życia, a wszystko, co ważne dla chorzowian, jest ważne dla nas.
Gdy do rąk mieszkańców miasta trafiały pierwsze egzemplarze sygnalnego wydania, w chorzowskim szpitalu przyszła na świat Natalka Kowol. Dziewczynka została oficjalnie uznana przez redakcję za rówieśniczkę "Chorzowianina". Co roku, w dniu naszych wspólnych urodzin, z radością obserwujemy jak Natalka się rozwija.
Logo - znak rozpoznawczy - "Chorzowianina" od początku stanowi graficzne wyobrażenie rzeźby fontannowej "Chłopiec z łabędziem" autorstwa pochodzącego z Królewskiej Huty (czyli dzisiejszego Chorzowa) wybitnego rzeźbiarza Teodora E. Kalidego. Dzieło - przechodzące przez lata różne koleje losu - stoi do dziś na chorzowskim placu Jana Matejki.
Jest dla nas powodem do dumy, że wkrótce po wejściu na prasowy rynek "Chorzowianin" spotkał się z uznaniem, zyskując stałe grono czytelników i sympatyków, które systematycznie się powiększa. O zaufaniu do tytułu i jego rynkowej pozycji świadczy także szerokie grono klientów publikujących na naszych łamach reklamy i ogłoszenia.
W styczniu 2011 roku zmieniła się forma dystrybucji „Chorzowianina”. Czasopismo nie jest już kolportowane w sieciach sprzedaży, a do Czytelników trafia co najmniej raz w miesiącu, jako Bezpłatne Pismo Mieszkańcow Miasta "Chorzowianin.pl", dostępne w różnych punktach na terenie całego miasta.
Decyzja ta wiąże się z rozbudową portalu internetowego chorzowianin.pl i kanału telewizji internetowej chorzowianin.tv. Przedsięwzięcie jest częścią projektu, któremu przyświeca hasło Chorzowianin.pl – wiadomości na wyciągnięcie ręki.
Jedno się nie zmienia - wciąż staramy się być wszędzie tam, gdzie dzieje się coś istotnego dla miejskiego życia, a wszystko, co ważne dla chorzowian, jest ważne dla nas.
Gdy do rąk mieszkańców miasta trafiały pierwsze egzemplarze sygnalnego wydania, w chorzowskim szpitalu przyszła na świat Natalka Kowol. Dziewczynka została oficjalnie uznana przez redakcję za rówieśniczkę "Chorzowianina". Co roku, w dniu naszych wspólnych urodzin, z radością obserwujemy jak Natalka się rozwija.
Logo - znak rozpoznawczy - "Chorzowianina" od początku stanowi graficzne wyobrażenie rzeźby fontannowej "Chłopiec z łabędziem" autorstwa pochodzącego z Królewskiej Huty (czyli dzisiejszego Chorzowa) wybitnego rzeźbiarza Teodora E. Kalidego. Dzieło - przechodzące przez lata różne koleje losu - stoi do dziś na chorzowskim placu Jana Matejki.
Jest dla nas powodem do dumy, że wkrótce po wejściu na prasowy rynek "Chorzowianin" spotkał się z uznaniem, zyskując stałe grono czytelników i sympatyków, które systematycznie się powiększa. O zaufaniu do tytułu i jego rynkowej pozycji świadczy także szerokie grono klientów publikujących na naszych łamach reklamy i ogłoszenia.