Opiekunowie wspólnot na pierwszej linii

ADM Chorzów Sp. z o.o. zarządza kilkuset budynkami mieszkalnymi w ramach Wspólnot Mieszkaniowych, m.in. nieruchomością przy Pl. Piastowskim. Właściciele nieruchomości wszelkie sprawy mogą zgłaszać opiekunom wspólnot.
Funkcje opiekunów wspólnot pełni 6 pracowników Działu Organizacji i Rozwoju ADM Chorzów. To osoby odpowiedzialne za bezpośrednie prowadzenie sprawy Wspólnot Mieszkaniowych. Doświadczone i wykwalifikowane w zakresie zarządzania oraz administrowania nieruchomościami. Są wśród nich również licencjonowani zarządcy nieruchomości. Na każdego opiekuna przypada kilkadziesiąt nieruchomości.
- Jesteśmy taką pierwszą linią kontaktu pomiędzy właścicielem a zarządcą nieruchomości. Można do nas zwrócić się w każdej sprawie związanej z nieruchomością – mówi Karol Chamera, pracownik ADM, opiekun wspólnoty. Dodaje, że zakres tych spraw jest bardzo szeroki. - Są to między innymi różne awarie, usterki, sprawy związane z zebraniami, uchwałami. Nie brak też pytań o bieżące rozliczenia, odpowiadamy także na wiele pism.
Mieszkająca przy Placu Piastowskim Anita Jaśkiewicz przyznaje, że w ciągu miesiąca zgłaszanych jest opiekunowi przynajmniej kilka problemów. - Często dochodziło u nas do dewastacji klatek schodowych. Nie brakowało w tej sprawie interwencji. Teraz jest lepiej i mamy nadzieję, że tak zostanie. Nasz budynek jest rozległy i wymaga bieżących napraw. Jednak wszystkie nasze zgłoszenia są szybko rozwiązywane przez Zarządcę Wspólnoty.
Z osobami prowadzącymi sprawy Wspólnot Mieszkaniowych można skontaktować się telefonicznie, elektronicznie czy bezpośrednio w siedzibie ADM.
- Nasze numery służbowe są ogólnodostępne. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to dojeżdżamy pod konkretny adres – mówi Karol Chamera.
- Mamy stały kontakt z naszym opiekunem, mailowy i telefoniczny. Nasza współpraca układa się bardzo dobrze. Wszelkie sprawy są szybko wyjaśnione – zaznacza Anita Jaśkiewicz.
Logistyczne prowadzenie spraw poszczególnych Wspólnot, zdaniem Karola Chamery, wymaga dobrej organizacji. - Na pewno potrzebna jest także cierpliwość. Ludzie doceniają też zaangażowanie, odpowiedzialność i terminowość. Zdarzają się sprawy drobne ale i te naprawdę wymagające. Myślę, że każdy z opiekunów radzi sobie z każdą z nich.
W listopadzie i grudniu 2013 opiekunowie wspólnot pełnili dyżury na nieruchomościach, podczas których na miejscu przyjmowali wszelkie zgłoszenia i uwagi. Każdorazowo informacja o terminie dyżuru była wywieszana na budynku oraz zamieszczana na stronie internetowej Spółki. Było to znaczne ułatwienie dla osób, które z różnych powodów nie mogły przyjechać osobiście do siedziby ADM Chorzów. W 2014 roku idea ta będzie kontynuowana a dyżury zaplanowane są na czerwiec i wrzesień b.r. O terminach dyżurów właściciele będą informowani poprzez ogłoszenia oraz sms-y.
W celu ułatwienia kontaktu i usprawnienia obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, pracownikom Działu Organizacji i Rozwoju przydzielono konkretne nieruchomości. To do nich możecie Państwo zwrócić się w każdej sprawie związanej z Waszą nieruchomością. Dzięki dynamicznemu czasowi pracy, służą pomocą w dogodnych dla Państwa godzinach.
Nasi Opiekunowie Wspólnot to:
Katarzyna Gold k.gold@adm-chorzow.eu / 693 667-676
Karol Chamera k.chamera@adm-chorzow.eu / 885-667-272
Ewa Stroba e.stroba@adm-chorzow.eu / 695-305-873
Justyna Witkowska j.witkowska@adm-chorzow.eu / 603-667-373
Tomasz Tracz t.tracz@adm-chorzow.eu / 724-556-565
Joanna Popielarczyk j.popielarczyk@adm-chorzow.eu / 663-667-474
Nadzór nad pracą opiekunów sprawuje Anetta Palicka, kierownik Działu Organizacji i Rozwoju a.palicka@adm-chorzow.eu / 695-200-550.
Reklama: